Memory

ni saje letak gambo kenangan ebm iyad bawak bekal gi nursery masa day 1 dia ke sana…

 time ni sikit je dia minum..sekali cuma 2.5 oz..sekarang 3.5 oz dah..dan dalam bil botol yang sama..(sampai mummy kije kul 2 petang tau 7 botol ni dia sapu habis licin)
takde poblem guna puting cap murah je pun dia sapu je…abangnabil dulu, huhu, kalau bukan teat MAM yg cekik darah tu tak mau dia minum ebm…eksen!

maseh setia menemaniku…..i lap u FS

ps: adik lg 4 minggu lebih nak makan bubor…lega la sket mummy tak saiko nak pump banyak2


Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Full Screen Popup Powered By : XYZScripts.com