Masak Apa Petang ni?

Untuk Nabil, menu bese faveret dia la..sup daging bersayur…untuk encik hasben dan aku sendiri, ermmm..mcm nak bakar ayam je ratah dgn nasi dan sayur salad + mixed veggies ala ala coselaw tu…(betul ke eja ni) Macam malas je nak bernasi bagai arini…letih duk klinik tadi siang.

Malam sikit, sesambil tengok tv, dah standby bancuhan pisang emas +tepung…nak wat cekodok mkn dgn milo panas sebelum tido sambil ngadap tv…nggeeeeeeee


Tags:

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Full Screen Popup Powered By : XYZScripts.com