Recall 2008: Cukur Jambul Nabil and Aqiqah

p1010230

Korek camera, rupanya ada gambar cukur jambul Nabil kat situ…Venue: Nenek’s, March 2008…. Belum cukur, lena atas katil mummy kat rumah Nenek..orang kerumun ramai-ramai bising2 tengok diapun, rilex je dia tido…ada jiran Nenek angkat dukung and cuit2 pipi pun langsung Nabil tak sedar….macam tula, siang lena, malam nak tido beriba…sampai mummy tido duduk pun ada sambil pangku Nabil masa dalam pantang….

p1010209 Dah cukur.. Jiran and member-member Nenek zanji and ngaji meriahkan suasana…

Kedai Online

Tags:

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

FOLLOW US D' INSTAGRAM!

Popup Dialog Box Powered By : XYZScripts.com