Penkek Kismis ke Kismis Saje

Tadi petang minum aku buat penkek…menu standard aaaa kan selain tapau pisang goreng hehe…versi Nabil nye, aku tambah terus madu dengan tabur kismis dlm penkek tu…senangle nak makan kunun takyah renyah cicah madu coklat bagai..dia lak baru lepas minum 3 aun susu, tapi nak juga makan penkek tu…tengok2, dia duk kutip tang yang ada kismis tu je…belen dia tolak tepi..tapi memang habisla biji2 kismis yg aku tabur dalam kepingan penkek tu dia kutip..mcm ni mummy kasik makan kismis sajela untuk minum petang, boleh???.adoile..anak…anak…


Tags:,

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *