MAHA 2012

Sempat gak gi tahun ni..dah tade sape bawak taun 2 lepas..(tipu,hasben tiap tahun gi kije kat MAHA tapi aku x nak ikut)haha
Ramai orang.melaut..sesak.tua muda sama naik.yg berpapah, berstroller, berdukung..tapi takdela sesak mcm Motherhood ekspo kat midvalley saban tahun tu..
Takdela lama sgt kami kat situ,dalam 3 jam gitu lebih kurang,jenjalan, beli2 sesikit, tunggu nabil main kat inflattable park dalam 25 minit..selebihnya perjalanan dari kereta ke tapak MAHA pastu dari tapak MAHA ke kereta..
First time rasa crepe durian..ke eskrem goreng durian??? aku rase durian lagi sedap makan saje..maksud aku, tanpa di masak.digoreng,di eskremkan, di crepe crepe kan..tatau la orang lain rasa apa tp lidah aku mcm tula..mcm org buat ckodok durian tu la, sungguh aku x lalu.
Aritu nengok resepi crepe, bekobar nak buat, sekali bila dah rasa cam kelu..kureng.tapi belakon jugakla depan hasben makan beria menda tu sebab kalo buang kang dia bising..budak2 pun taknak..crpe ceklat dia nak pulak,yg durian dia buat donno aje.x sedapla tu..
Lpeas MAHA tu balik umah mandi manda solat jap, then terus zass ke kampung hasben..budak2 lelap dlm kete la..sampai umah mertua pun dah malam..tido pengsan semua malam tu,penat!

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *