Budak Start Conteng Dinding Umah

Aish..dah tunjuk skill ko ye nabil….skit lagi adik lak sama naik conteng..aritu habis pintu wardrobe tu…memang habisla..patutla Kian Classic takde cover contengan under warranty..sebab memang lumrah la,sah la ko mesti nak conteng wardrobe tu..setakat ni wardrobe kat playroom je la..pastu dinding bawah tangga tingkat bawah..sok kaklau ko conteng wardrobe mama atau wardrobe bilik tido, atau atas sofa pulak..mama babap tangan ko nabil…taun depan ko masuk kindy tu,ko asahla skill puas2…hehe
Aritu mase aku tengah tebongkok2 cuci kesan conteng kat wardrobe tu, dia boleh datang sengih2 dekat2 tengok apa aku buat..siap jegil mata tu tanya2 aku ..mama..mama…kenapa? kenapa? ko boleh tanye kenapa nabil? ko sedar tak ko telah menconteng lemari baju yg nangeh abah ko keluar duit bayar masa kita masuk umah dulu..,huhu..sunggohla mendatangkan kemarahan..tapi takpe,harta dunia boleh cari,anak2,nakal camana pun harta n saham akhirat tu…
anyway,mama ucapkan ko selamatla masuk kindy nanti nabil…..makin pandai baca, makin pandai nyanyi ngaji,makin hormat org tua, makin keletah,makin semuala..yg positif2 aje tau..jgn makin yg negatif pulak..
ps: tak koser nak upload gambo wardrobe kena conteng..sakit ati aku

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *