Bila Budak Demam dan Warded

Ni gambar aritu eh..Nabil,feverish,kdg temperature naik,muntah2 bagai,mkn tak selera langsung..bukan taklalu..memang langsung2 tak selera,pastu luah apa jua makhluk yg masuk dlm perut…sampai la pun tahlaaa ape menda yg menghantui dia masa dia demem aritu..now dah sihat,kuat makan dan aktip,mcm selalu

                                                              kena drip sbb badan lemah sgt

 dlm pada tgan kena drip tu pun enjoy jugak masuk playroom kat ward
 bila kena kurung dlm bilik, ngadap tingkap tengok kereta lalu lalang kat bawah..bosan la tu
 demam still menten senyum
demam pun heppi gak..aishhh

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *