3 sebab mengapa anak belum perform

Sumber: Radio IKIM.fm Dari penceramah Seminar Tapau A. Punca anak belum perform secara amnya ada tiga: Ringkasnya HIP, iaitu … Halatuju tak tahu ke mana Ilmu belum mantap Pegangan/agama/iman goyang Halatuju Macam kita tak tahu jalan ke satu tempat akan jadi sesat atau ambil masa lama untuk sampai. Boleh jadi juga tak tahu nak pergi

Coklat homemade – learn how to make your own chocolate at home

Think of homemade chocolate as your business Why not customize your own chocolates with a specific event that made one of the sources of income or business. As example, weddings guests are going to love when you give them homemade chocolate in a special design. Process of making homemade chocolate The use of decorations on

Just Say No Without Feeling Guilty

Just Say No. How Dare You? Are you confident about asserting yourself at home, at work or when you are out and about. Always feel lack of confidence and find it very difficult to be heard? Have you ever tried or join assertiveness training class? Here are 5 proven strategies to assist you to be

Don’t think twice. Go for your dreams…

Find a job you love Never be afraid to go for our dreams. Believe that we can do it if we put our minds to it. If you have the feeling like there’s something better out there for you but you’re not quite sure how to get there just continue thinking about it and work

Waring Waffle Maker Review

Waring Waffle Maker is all what you need to prepare your own waffle in 5 minutes Waring Waffle Maker is very popular to most people who always went outstation and have stayed at a hotel that offers continental style breakfast. The waffle maker is obviously located next to the toaster, with cups of batter beside

Trampolining is good for children

Trampolining can influence child’s academic success. The trampoline is one of the most helpful training devices for co-ordination and muscle control. Many authorities recognize that a child’s ability to learn depends on his control of movement. Children’s success in movement depends on his understanding and control of his body. Trampolining is recommended for all children,

How to get my child to read?

In a world that is slowly but surely turning away from books and getting glued to monitors or television screens, the importance of developing a passion for reading cannot be overlooked. Reading is a habit and should be established when the child is relatively young. What can you do to foster this habit? Enroll your

Kitaran haid tak teratur?

Kitaran haid teratur adalah disebakan oleh keseimbangan hormon yang terganggu. Secara normal haid datang dan mengeluarkan darah kotor yang ada dalam badan. Oleh yang demikian adalah sangat penting untuk memastikan kitaran hormon dalam badan sentiasa berada dalam keadaan yang normal bagi menjamin kesihatan dalam jangka masa panjang. Mungkin ada yang kata baguslah tak datang haid,

Kebaikan ESP Shaklee

Dalam memilih sesuatu produk untuk diamalkan, kandungan produk perlu dititikberatkan. Kenapa ESP diminat ramai? Semuanya kerana 9 asid amino perlu yang ada dalam ESP. Tahu tak, dalam otot, sel dan tisu manusia iaitu kita terdiri daripada asid amino sebagai komponen kedua terbesar. Saya ulang KEDUA TERBESAR selepas air.  Maknanya penting sangat-sangat la asid amino ni. Kenapa ESP Shaklee begitu istimewa?

Bayi kembung?

Ada satu petua ni. Petua orang tua-tua. Selalunya dulu-dulu macam-macam cara nak bagi baby tak kembung. Lepas mandi tu ada yang sapu minyak yuyi. Bila baby kembung setengah orang beri minum air grapes. Sebenarnya apa cara pun tak kisah. Yang penting bayi tak kembung. Sebabnya bila kembung ni bayi akan menangis. Dan susah nak hentikan

Makanan bayi 0-6 bulan

Panduan bagi mak-mak baru dan bakal-bakal mak yang belum buat research. Sibuk sangat. Tak sempat agaknya. Nasib baik sempat Google kan. Jangan risau, panduan ini adalah berdasarkan cadangan Bahagian Pemakanan, Kementerian Kesihatan Malaysia. Jika tak percaya boleh semak kat http://nutrition.moh.gov.my So, apakah makanan paling baik bagi bayi yang baru lahir hingga berumur 6 bulan? Jawapannya

Kebaikan Shaklee Vivix bagi ibu berpantang

Kenapa Vivix bestttt diambil sewaktu berpantang besalin? . Vivix Terbaik Dalam Menyembuhkan Luka Dari Dalam Di sinilah Vivix memain peranan dalam meyembuhkan luka ibu bersalin czer. 1. Vivix adalah sumber anti-oksidan dan mempunyai kandungan resveratrol yang tinggimembantu dalam penyembuhan luka pembedahan ibu-ibu. 2. Vivix juga membantu dalam membaiki sel-sel hingga ke peringkat DNA lagi. Ia akan menghasilkan sel-sel baru

Kebaikan Shaklee Peppermint Ginger Plus

Kebaikan Shaklee Peppermint-ginger plus mengandungi 4 bahan utama iaitu PUDINA: Melegakan otot perut dan mempunyai kesan penenang. Membantu dalam penghadaman, mabuk laut/darat, membantu melegakan kesakitangastrik, pedih ulu hati dan cirit birit. Pudina merangsang pengeluaran peluh, oleh itu ia dapat menyekat demam apabila seseorang itu dijangkiti selesema. HALIA: Masyarakat cina telah menggunakan halia lebih 2 ribu tahun!. Halia merangsang penghasilan enzimSalvia untuk
Full Screen Popup Powered By : XYZScripts.com