10-11 Mei diisytihar Cuti Umum PRU-14 – KSU

PUTRAJAYA – Kerajaan menetapkan Khamis dan Jumaat (10 dan 11 Mei) ialah hari kelepasan am tambahan seluruh negara sempena Pilihan Raya Umum (PRU) Ke-14. Ketua Setiausaha Negara, Tan Sri Dr Ali Hamsa, berkata bagi negeri-negeri yang menjadikan hari Jumaat dan Sabtu sebagai hari kelepasan mingguan, maka hari Ahad (13 Mei) ditetapkan sebagai hari kelepasan am

14 rahsia tarik rezeki masuk dalam hidup yang berkat

CARA MENGUNDANG REZEKI ALLAH + Ada yang mengetuk pintu langit dengan cara setiap pagi memberi 40 nasi bungkus untuk orang miskin. Rutin dia lakukan. + Ada yang mengundang rezeki dengan cara mencium tangan ibunya lalu minta didoakan. + Ada yang mengundang rezeki, setiap minggu dia mendatangi anak-anak yatim, mengusap kepala mereka, membelikan sesuatu untuk keperluan

Tahukah anda?

🖋Tahukah Anda? Di saat kita bersin, seluruh anggota tubuh kita terhenti berfungsi, seolah2 kita mati, Ini terjadi dalam hitungan yg sgt pantas. Setelah itu baru berfungsi spt semula. Inilah kenapa dalam Islam disunnahkan kita membaca “Alhamdulillah” setelah bersin sebagai ungkapan kesyukuran atas berfungsinya kembali seluruh anggota badan kita. 🖋Tahukah Anda? Menguap itu bukan tanda bahwa

Harga Promosi Tudung Bawal Premium

PROMOSI HARGA PENGENALAN UNTUK AWRA NORFA “Material kain Sedap dipakai,lembut dan jenis kain yang paling tak jarang dalam kategori bawal printed”☺ makin terserlah keayuan,kecantikan si pemakai tudung bawal Awra Norfa kita ini.. berminat nak cantik2 dgn tudung2 Bawal? Berbagai corak dan warna ada.. Jom dapat kan sekarang Koleksi AWRA NORFA😍 : ✅Adra Black Bouquet ✅Aini

Keistimewaan Tudung Bawal Premium

🍁 *Keistimewaan Awra Norfa – Tudung Bawal Premium* 🍁 1. Diperbuat dari material berkualiti tinggi dan tidak ada dijual di pasar malam mahupun pasaraya. 2. Sedap dipakai,lembut dan jenis kain yang paling tak jarang dalam kategori bawal printed. 3.Sejuk dan si pemakai akan merasa sangat selesa. 4. Mudah dibentuk dan anda tidak memerlukan pengeras tudung.

30 PETUA KELUARGA BAHAGIA

30 PETUA UNTUK JADI KELUARGA BAHAGIA 🔴 Jaga solat awal waktu, PASTI keluarga akan bahagia. Beza orang yang sekadar solat dengan orang yang solat di awal waktu, ibarat langit dan bumi. Jauh bezanya. Dan Allah akan hujani rezeki pada rumah orang-orang yang jaga solat di awal waktu. . 🔴 Wujudkan ta’lim dalam rumah sekurang-kurangnya 30

Jom Sedekah Subuh

AMALAN SEDEKAH SUBUH,MUDAHKAN SEGALA URUSAN & REZEKI JADI MELIMPAH RUAH. Amalan mulia ini dapat melipat gandakan lagi pahala dan diberi ganjaran yang besar oleh Allah. Salah satu cara dan waktu terbaik untuk bersedekah adalah melalui kaedah ‘Sedekah Subuh’. Sedekah subuh ialah sedekah yang diberikan pada waktu subuh iaitu sebaik sahaja matahari terbit atau masuk waktu

Sayangnya Allah pada wanita

SAYANGNYA ALLAH PADA_WANITA*_ 1. Doa seorang isteri yg taat memiliki kekuatan 70 wali 2. Isteri yg membuatkan minum suami tanpa diminta, pahalanya 3x khatam Qur’an. 3. Masakan isteri yg dilakukan secara sunah dan dimakan suami beserta keluarga pahalanya semua untuk isteri dan do’a suami yg memakan masakannya menjadi do’a yg diijabah. 4. Isteri yg membangunkan

Doa makan

*DISEBALIK “DOA MAKAN”, MAKSUD YG MUDAH UNTUK DIFAHAMI* “Allaahumma baarik lanaa fiimaa razaqtanaa wa qinna’adzaabannar ==> anak2 TADIKA pun tahu… Maksudnya: Ya Allah, barakahkanlah kepada kami apa-apa yang Engkau rezekikan kepada kami dan peliharalah kami dari api neraka.” . Bila habis solat imam baca doa makan then makmum semua gelak sebab kita ingat imam tu

The power of doa

*TUKAR CARA BERDOA.* Moga sahabat yg membaca beroleh manfaat yg sebanyaknya .. Inshaa Allah siapa yang betul-betul amalkan, The Power of Doa ini, boleh mengubah hidup kita menjadi yang lebih baik. Inshaa Allah.. *#FORMULA_1* Sebelum ini kita selalu berdoa, “Ya Allah berikanlah aku kekuatan.” Jika kita berdoa begitu, maka Allah akan sentiasa UJI untuk test

Doa ibu untuk anak berjaya dunia akhirat

Doktor Fauziah Ad-Dabbus Seorang pakar psikologi yang amat popular di Kuwait pernah menulis mengenai rahsia-rahsia doa seorang ibu jika setiap malam dia mendoakan anak-anaknya, dan ternyata kesan dari tulisannya itu telah mengubah jalan hidup ramai orang. Alhamdulillah. Isi tulisannya sebagai berikut : ” Aku bersumpah demi Allah…. wahai setiap ibu, agar jangan tidur pada setiap

Al Quran solusi masalah hidup

Allah akan jawab melalui AlQuran segala kegalauan hidup , kerisauan fikiran atau kerancauan jiwa kita. ILMU GARPUTALA Suatu hari ketika berada di luar kota, Ustadz Nasrullah mendapat pesan BBM dari seorang ibu. Dengan menangis ibu tersebut itu bilang ke Ustadz Nasrullah. “Assalamu’alaikum Ustadz, saya sudah ngga mau hidup lagi.” Kaget lah ustadz Nasrullah saat itu.

Baju baby bonds in action

Baby baju bonds in action. Nak tunjuk camner how comfy and konvinien nak pakai baju ni. Bagi yang suka laaa… Yang haters tetap haters hahaha
FOLLOW US D' INSTAGRAM!

Popup Dialog Box Powered By : XYZScripts.com